× Artikler med information om hvordan man bruger sitets funktioner. Stadig kun lige i sin begyndelse :)

Målgruppe for diaper.dk - ble er ikke påkrævet!

1 år 8 måneder siden - 1 år 8 måneder siden #1 af Babylai
Det kan godt være at sitets navn for tiden er diaper.dk - og at diaper betyder ble på engelsk. Men det hedder mange ting. bledreng.dk, bleelsker.dk, blepige.dk teenbaby.dk, voksenbaby.dk. Og man kan også tilgå det under ageplay.dk og ageplayer.dk.

At det er meget ble-relateret tror jeg har holdt - og fortsat holder - en del væk som egentlig altid har været velkommen.

Meningen med sitet - og før det med den forening jeg havde - har været at samle alle der tænder på bleer, leger med bleer, leger baby eller barn. Og sekundært også alle der egentlig leger med alderen. Om man er en lille pige på 7 der gerne vil tegne og male eller en på 5 med ble så er der stadig ting til fælles.

Jeg vil ikke acceptere at der er nogen der mener de skal fortælle andre om de hører til her eller ej. Sålænge man overholder reglerne og opfører sig ordentlig overfor hinanden så har man lige så meget ret til at være her som alle andre.

En ikke fuldstændig liste over hvem der er i målgruppen for sitet må være noget lignende:
  • Du bruger ble for din fornøjelses skyld, fordi det giver dig tryghed og/eller du tænder på den
  • Du leger baby eller barn
  • Du leger med at være en anden alder end din biologiske ( Daddy Dom / Little Girl, DDLG, skolepige / lærer og hvad man nu ellers kan tænke sig)
  • Du bruger ble som en ydmygelse i BDSM lege eller som et værktøj ved langtidsbondage

Der er altså ikke noget krav om at det har noget at gøre med bleer eller hvorvidt det er noget seksuelt eller ej.

Alle er velkomne hvis de er interesseret indenfor disse eller relaterede emner. Hvadenten de selv er til det eller de er partner eller lignende.

Der så en lang række relatede emner som jo også kan diskuteres på sitet - det er derfor vi har grupperne så man får nogle lukkede fora til det. F.eks. tisselege (urinsex), BD/SM, potter, Medical play (doktorlege), wet-and-messy (leg med klistrede ting) og mere. Listen er næsten uendelig.

Hvad sitet hedder kan vi diskutere til uendelighed. Vi startede for 25 år siden som "Voksne Babyers Verden", men der var nogen der ikke synes de hørte hjemme så det blev til "Voksne BleVenner". På samme måde med sitet har vi skiftet navn nogle gange.

Det bedste navn jeg har kunnet komme op med som dækker så nogenlunde er "ageplay". Men jeg er bestemt åben for forslag - send en PB :)

mvh
Nikolaj
Følgende bruger(e) sagde tak: BleBamsen, Hotstream, Plasticfetichisten, DiaperDee, Møgungen, ribevojens
Emnet er blevet låst.

Velkommen

Hej og hjertelig velkommen til Ageplay.dk. Sitet er for alle der leger med rollespil med alderen som parameter eller har lyst til bleer - uanset om du er en sød eller uartig skolepige, en vanskelig teenager eller et lille barn der stadig bruger ble.

Uden profil

Selv om du endnu ikke er parat til at oprette en profil så er der masser af ting du kan se på her. Og der kommer mere til.

• Information - indgangen til vores artikler. Information om sitet og beretninger fra nogle af dets brugere.
  • Munch - kom og mød ligesindede
  • Chat - kom på chatten og lær os at kende
  • Historier - Lige fra de søde uskyldige til de slemme og hardcore fantasier

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål så kom på chatten - vi bider ikke :)

Med profil

Hvis du logger på har du, udover ovenstående, adgang til profiler, billeder, specialgrupper (hvis du er over 18) samt forum.

Det er gratis at oprette en profil, vi beder kun om 2 ting:

• En fungerende e-mail adresse
    Så vi kan komme i kontakt med dig og så kan få nulstillet dig password hvis du glemmer det.
  • At du er ærlig om din alder
    Så vi kan indrette kommunikationen med hensyn til din alder og tage de nødvendige forholdsregler

På Admingruppens vegne

"Babylai" - Nikolaj