× Her kan du tilbyde betalte services af forskellig art. Eller diskutere dine erfaringer med dominatrix og lignende. Opret en ny tråd hvis den du vil fortælle om ikke findes.

Bemærk at kun brugere over 18 år må deltage i dette forum.

Forum'et kan læses af gæster, men du skal være logget ind på sitet for at skrive. Du kan være anonym i denne kategori.

Som en forsøgsordning er det muligt at poste anonymt i dette forum.

Fortæl om dine oplevelser du har betalt for

3 år 4 måneder siden #1 af Babylai
Hej,

Som en forsøgsordning har jeg lavet forum'et her anonymt - det vil sige du kan vælge i din besvarelse at være anonym (eller skrive et nickname).

Jeg har ikke selv nogen erfaring med at betale for babybehandling eller lignende. Men hver gang der er en debat om at forbyde prostitution så får jeg lyst til at støtte erhvervet :)

Jeg vil foreslå vi laver en tråd pr. sted - jeg vil lægge ud med at lægge et link op til et par af dem jeg kender.

mvh
Nikolaj
Følgende bruger(e) sagde tak: peter6111

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

3 måneder 3 uger siden #2 af bliverbaby
okay Nikolaj
snakker du om Adult baby nurseries hvor man kunne bliver passer som voksen baby eller Hvad  ?

jo det var måske noget jeg godt ville have prøve.! men jeg kan ikke anden  sprog end dansk så på den måde ville jeg jo nok ikke får noget ud af det

men jeg ved nemlig godt der skulle være 8 forskellig stede i verden hvor man kunne passer på den måde men kan kun finde 4 Links der til...her er de ...

adultbabyworld.co.uk/   --- London

www.adultbabyholidaynursery.com ----bangkok Thailand

www.abdl-london-nursery.com/

www.ineedamommy.com/ ---- las vegas

3 måneder 3 uger siden #3 af Tommy
Babylai, du glemte linkene.

3 måneder 3 uger siden #4 af bliverbaby

"Tommy skrev: Babylai, du glemte linkene.

ja Tommy det kunne også se ude som han have glemte Linkene
.da han skrive dette  for 3 år side!    men igen han  er  jo side rigtig god ejer!

som både holde styr på sides drift og chat med mere og selv deltage i emmr i forum
og jo  da han holde jo også fint styr på os alle sammen her inde

så  jo jeg forsvar han da gerne da os menneske nu engang er sådan
hvis  det vi tænke på i hverdage ikke bliver lagt i  vores korttids eller langbare  hukommelse
så glem vi ting med tiden.  så ja det sker jo nok her....!

og jo det tage også tide at støv de Links til Adult baby nurserie op fra net...
dem jeg har lagt ind fandt jeg frem til på youtube
den hed 8 Adult baby nurseries 
men det findes her sikker flere end dem !!

• Ikke tilladt: at oprette nyt emne.
  • Ikke tilladt: at svare.
  • Ikke tilladt: at redigere din besked.
Moderatorer: Babylai

Velkommen

Hej og hjertelig velkommen til Ageplay.dk. Sitet er for alle der leger med rollespil med alderen som parameter eller har lyst til bleer - uanset om du er en sød eller uartig skolepige, en vanskelig teenager eller et lille barn der stadig bruger ble.

Uden profil

Selv om du endnu ikke er parat til at oprette en profil så er der masser af ting du kan se på her. Og der kommer mere til.

• Information - indgangen til vores artikler. Information om sitet og beretninger fra nogle af dets brugere.
  • Munch - kom og mød ligesindede
  • Chat - kom på chatten og lær os at kende
  • Historier - Lige fra de søde uskyldige til de slemme og hardcore fantasier

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål så kom på chatten - vi bider ikke :)

Med profil

Hvis du logger på har du, udover ovenstående, adgang til profiler, billeder, specialgrupper (hvis du er over 18) samt forum.

Det er gratis at oprette en profil, vi beder kun om 2 ting:

• En fungerende e-mail adresse
    Så vi kan komme i kontakt med dig og så kan få nulstillet dig password hvis du glemmer det.
  • At du er ærlig om din alder
    Så vi kan indrette kommunikationen med hensyn til din alder og tage de nødvendige forholdsregler

På Admingruppens vegne

"Babylai" - Nikolaj