× Her kan du tilbyde betalte services af forskellig art. Eller diskutere dine erfaringer med dominatrix og lignende. Opret en ny tråd hvis den du vil fortælle om ikke findes.

Bemærk at kun brugere over 18 år må deltage i dette forum.

Forum'et kan læses af gæster, men du skal være logget ind på sitet for at skrive. Du kan være anonym i denne kategori.

Som en forsøgsordning er det muligt at poste anonymt i dette forum.

Fake henvendelser til barnepiger!

1 år 6 dage siden #1 af blebarn
Som man kan læse i tråden om lady gitte, har jeg set meget frem til at Gitte i løbet af sommeren ville få lavet et rigtigt puslebord. Jeg har mailet med Gitte i weekenden, og har  desværre fået at vide at planerne om et puslebord, og en plan om en seng til babyerne er droppet. Grunden til det er at Gitte i den seneste tid har fået en masse henvendelser fra folk der gerne ville behandles som babyer, det vil sige de ville gerne skrive lidt om hvordan det foregik, men enten droppede de kommunikationen igen før der skulle bestilles tid, eller dem der aftalte en tid droppede den igen, med direkte utroværdige undskyldninger.
Når for mange opfører sig på den måde er det klart at lysten til at bruge penge på udstyr til voksenbabyer forsvinder. Gitte undrer sig over at så mange med den her fetich er useriøse. Det er ikke noget hun oplever med folk der har andre fetich eller bdsm interesser.
Man kan mene hvad man vil om betaling for babybehandling, men kontakter man en barnepige bør man være seriøs omkring henvendelsen.
Det sjove er at en del af de useriøse har vidst at der var planer om at bygge et puslebord, og den oplysning kan næsten kun komme fra tråden om lady Gitte. Jeg kan se at folk uden profil kan læse i det her forum, og det er måske forklaringen på det.
Det nytter selvfølgelig ikke at beklage sig over anonyme idioter, men jeg kan alligevel ikke lade være med at gøre det! Der er for mange der gemmer sig bag nettets bekvemme anonymitet og opfører sig som idioter. Alt for sjældent kan deres adfærd blive udstillet, hvilket ellers er den bedste måde at få den slags folk til at opfører sig  ordentligt og ansvarligt.
Slut på et surt/skuffet indlæg. 

Blebarns testsignatur
Følgende bruger(e) sagde tak: Carsten, chitoye, gummimand, Mosle, LePetit, Louise prinsessen

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

2 uger 21 timer siden #2 af Bleboy89
Jeg tror det bunder i at folk ikke vil betale prisen. Nu har jeg været inde og undersøge priserne, og gennemsnitlig ligger de på omkring 1000-1500 i timen.

det er i mine øjne ekstremt voldsomt ifht udlandspriser. Jeg kan se i Tyskland er priser over halveret. Jeg tror de danske prostituerede skal overveje mere “rimelige” priser hvis man da kan sige det. Umiddelbart er der jo forskel på at den prostituerede skal gennem bolles af en liderlig kunde eller om hun/ han skal babysitte og skifte ble. Udefra uden nogen form for bekendtskab, virker det mere harmløs og burde således være billigere også selvom det er et professionel erhverv. 

2 uger 12 timer siden #3 af Aabdreng
Enig. Det alt for dyrt. Men generalt. Vil jeg heller finde en der vil gøre det gratis. Og det ikke for at få det gratis. Det er fordi forskel på gratis og betalling er en ting. Som betalling aldrig kan gøre.

Og det er at dem der gratis. Gør det fordi de gerne vil have en voksenbaby som deres baby. (Altså af ren kærlighed). Mens dem der kræver betalling. Jo det kan godt være de nyder det. Det kan godt være de giver kærlighed. Men det ikke ægte kærlighed. Det er kun noget de gør fordi du betaler for det. Og fordi de skal gøre det når du betaler penge. Som en prostituerede også gør. Det bare min opfattelse af det. Og jeg vil have rigtig kærlighed. I Stedet for det jeg kalder fake kærlighed.

Tænder på blive skiftet af Mille Fra Wonderpets :D.. Og ellers bare en glad lille babydreng ;)

2 uger 10 timer siden #4 af bliverbaby
Okay i to (aabdreng & bleboy89 )
hmm skulle man kalder de barnepiger som tage betaler for at passer os for fake kærlighed
nej altså så det kun pris i to jo tænke på.......

at det findes .mennesker som måske har lagt  deres liv om.for at bliver barnepiger
og af lyst og Respect  for vores hele speciel har lyst til at passer sådan nogen som os. Skal vi da både glad og  taknemmelig for.

At de så tage betaler for det dækker jo over udgiffet til ble osv
den har i to jo måske ikke lige tænke over

at siger at ting er for dyrt.er alt for nemt
det korste af lev livet sådan er det  bare ......

så vil man bliver passer af en  barnepiger som tage betaler for det så det bare med at punge ude for det

men  mest af alt dukker op hvis man har en aftale med en barnepige for de har lagt deres tide an til det og   
håber da aldrig det market bliver lukker for os
hvis folk forsætte deres Fake henvendelse til dem som har vid deres liv til at passer sådan nogen som os !!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Plejemor

1 uge 6 dage siden #5 af Kirstine_

Bleboy89 skrev: Jeg tror det bunder i at folk ikke vil betale prisen. Nu har jeg været inde og undersøge priserne, og gennemsnitlig ligger de på omkring 1000-1500 i timen.

det er i mine øjne ekstremt voldsomt ifht udlandspriser. Jeg kan se i Tyskland er priser over halveret. Jeg tror de danske prostituerede skal overveje mere “rimelige” priser hvis man da kan sige det. Umiddelbart er der jo forskel på at den prostituerede skal gennem bolles af en liderlig kunde eller om hun/ han skal babysitte og skifte ble. Udefra uden nogen form for bekendtskab, virker det mere harmløs og burde således være billigere også selvom det er et professionel erhverv. 

Jeg skulle godt nok have væsentligt mere for at skifte en voksen mand, end jeg skulle for at have sex med ham, hvis jeg var prostitueret. Jeg tror generelt man betaler mere for specielle fetishes, hvilket dette må siges at være.
Følgende bruger(e) sagde tak: ringkøbing

1 uge 5 dage siden #6 af Dandaddy
Det er sjovt hvordan vi har forskellige grænser og normer. Hvis jeg prøver at forestille mig selv som prostitueret, hvilket egentlig ikke er så rart, ville jeg nok foretrække at skifte en pige jeg ikke kender, frem for at have sex med hende. 

Kigger man på SOSU assistenters løn, afspejler den da heller ikke at bleskift skulle rangere højere på ydelsesskalaen, end diverse seksuelle ydelser :-)
Men begge ting ville nok være grænseoverskridende, hvis ikke man kender hinanden først :-)

1 uge 5 dage siden #7 af Tommy
Bleboy89 og andre, jeg tror ikke et øjeblik på at det har noget med prisen at gøre. Det handler om at modet svigter i sidste øjeblik. Og så handler det også om manglende respekt for aftaler og andre menneskers tid.

Jeg har altid været meget overbærende, hvis folk melder afbud, til en aftale, hvis modet svigter. Men jeg bliver sgu sur, hvis man bare bliver væk, uden at give besked.

Hvis man så også har det som erhverv, så kan jeg sgu godt forstå man bliver lidt negativ, sådan generelt, over for voksenbabyer, hvis man, den ene gang efter den anden, oplever at folk bare bliver væk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Babylai, Bletrold, peter6111, crinklz, bliverbaby, Louise prinsessen

1 uge 4 dage siden #8 af ABDer
Øhh SoSu'erne skal nok ikke sammenlignes med prostituerede, men i almindelighed anses som uddannede, proffesionell og rutinerede håndværkere i sundhedssystemet.
SoSuere er vante til at høre "forklaringer" mv. fra "blebørn"  og foretage afledning og skære i og gennemføre så fx et ordinært bleskift på en ABer kan foretages inden for normeret tid. Selvom de ofte er uhåndterlige i modsætning til en babyer, der nemt kan løftes og drejes. 
Følgende bruger(e) sagde tak: blebarn

1 uge 4 dage siden #9 af blebarn
Abder abdl er jo forskellige i forhold til hvordan vi gerne vil skiftes, men et blebarn der vil samarbejde vil jeg mene kan være nemmere at skifte end et uroligt lille barn, der ikke har nogen intention om at samarbejde om at blive skiftet.  

Blebarns testsignatur

1 uge 4 dage siden #10 af blebarn
For at komme tilbage til det oprindelige emne, så handler det ikke om prisenb, den kan man være enig eller uenig om, men om man er seriøs når man tager kontakten eller ej. Spilder man barnepigens tid går det ud over dem der faktisk er seriøse og som gerne vil give barnepigen en idé om hvordan den her begrænsede tid man køber sig til skal være, for at man får mest muligt ud af de penge man betaler.  

Blebarns testsignatur

1 uge 4 dage siden #11 af Kirstine_

Dandaddy skrev: Det er sjovt hvordan vi har forskellige grænser og normer. Hvis jeg prøver at forestille mig selv som prostitueret, hvilket egentlig ikke er så rart, ville jeg nok foretrække at skifte en pige jeg ikke kender, frem for at have sex med hende. 

Kigger man på SOSU assistenters løn, afspejler den da heller ikke at bleskift skulle rangere højere på ydelsesskalaen, end diverse seksuelle ydelser :-)
Men begge ting ville nok være grænseoverskridende, hvis ikke man kender hinanden først :-)

Nu tænder du også på at skifte en pige. Det er vist fair at antage, at de færreste kvinder der tænder på at skifte en mand. 

Jeg tænker også at der er ret stor forskel på at skifte en ældre borger på et plejehjem, og på at skifte en mand der klæder sig og opfører sig som et barn. Sidstenævnte er nok væsentligt mere grænseoverskridende.

Dertil kommer, at mange i denne verden da absolut ingen pli har - næsten på det niveau hvor man næsten begynder at tvivle på intelligensniveuaet - jeg har nemlig lige fået en mail fra én der spørger om jeg er prostitueret og vil skifte ham.....
Følgende bruger(e) sagde tak: CirkusMinister, Tjopper73, Louise prinsessen

1 uge 4 dage siden #12 af Dandaddy
Jeg tænder nu ikke decideret på at skifte en pige - men som en del af et LG forhold, er det en helt naturlig ting for mig. Tror du piger har det anderledes hvad det angår ?

Der er helt sikkert stor forskel på Sosu og prostituerede. Sammenligningen gik ALENE på hvordan markedet reagerer i forhold til det at skifte ble på et voksen menneske kontra det at have sex ( der var den subjektive tilkendegivelse fra dig, der fik mig til at reagere med min egen subjektive fortælling ) :-)
Så for mig ville begge dele være lige så grænseoverskridende uanset årsagen til bleskiftet - men sex ville dog være endnu mere grænseoverskridende. Men som jeg skrev - sådan er vi jo forskellige - og heldigvis for det. Ellers var der måske nogen der måtte gå rundt med noget i bleen altid ;-)

Vi er helt enige i forhold til pli og måden at henvende sig på. Der er nogen, for hvem høflig tilnærmelse er en nærmest umulig kunst. Om det hænger sammen med IQ skal jeg ikke kunne sige, men ofte synes de kommunikative evner at være begrænsede.

Nå - nu tror også jeg fik bevæget mig lidt langt fra emnet på tråden :-)

1 uge 4 dage siden - 1 uge 4 dage siden #13 af Kirstine_

Dandaddy skrev: Jeg tænder nu ikke decideret på at skifte en pige - men som en del af et LG forhold, er det en helt naturlig ting for mig. Tror du piger har det anderledes hvad det angår ?

Der er helt sikkert stor forskel på Sosu og prostituerede. Sammenligningen gik ALENE på hvordan markedet reagerer i forhold til det at skifte ble på et voksen menneske kontra det at have sex ( der var den subjektive tilkendegivelse fra dig, der fik mig til at reagere med min egen subjektive fortælling ) :-)
Så for mig ville begge dele være lige så grænseoverskridende uanset årsagen til bleskiftet - men sex ville dog være endnu mere grænseoverskridende. Men som jeg skrev - sådan er vi jo forskellige - og heldigvis for det. Ellers var der måske nogen der måtte gå rundt med noget i bleen altid ;-)

Vi er helt enige i forhold til pli og måden at henvende sig på. Der er nogen, for hvem høflig tilnærmelse er en nærmest umulig kunst. Om det hænger sammen med IQ skal jeg ikke kunne sige, men ofte synes de kommunikative evner at være begrænsede.

Nå - nu tror også jeg fik bevæget mig lidt langt fra emnet på tråden :-)

Nå okay - det antog jeg bare at du gjorde ;-)

Ja, jeg tror at mange piger har det anderledes. Du vil hellere skifte en pige mod betaling end at have sex med hende, og det giver jo god mening når du godt kan lide det (kalder vi det så). Tendensen viser at der er færre piger der tænder på at skifte en mand, men de fleste piger tænder nu engang på sex med en mand - derfra udleder jeg antagelsen om, at mange piger ligesom jeg selv ville finde det mere grænseoverskridende at skifte end mand (som tænder seksuelt på det), end at have almindelig vanilla sex med ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dandaddy

1 uge 3 dage siden - 1 uge 3 dage siden #14 af Emmablepige
Jeg tror, det med kvinder og mænd handler om, at der er færre kvinder end mænd og ud af de piger der er, er største delen Littles. Nogle trives i et forhold, hvor man skiftes til at være Little og CT,  men det er i de fleste tilfælde, fordi man holder af hinanden, at man afsøger og afprøver det, ihvertfald i første omgang. Jeg har ikke mødt ret mange piger, som (mere eller mindre) udelukkende leder efter en mand, de kan skifte. 

Og når det gratis marked er ret begrænset (min egen lille subjektive undersøgelse ;) ), så er der nogle der vælger at sætte den “ydelse” i udbud, og så er det de frie markedskræfter, som regulerer prisen. Og så længe der ikke er flere, der sælger den ydelse, er der heller ingen konkurrence til at presse prisen. Og ja fethis-ting og særlige ønsker er væsentligt dyrere end alm. sex, netop fordi markedet er mere begrænset. 

Jeg kan godt forstår, hun ikke vil “nøjes” med mindre i forhold til pris, sådan som det er nu. Hun bruger også meget tid på at skrive frem og tilbage med folk her i blandt også alle de useriøse. Jeg synes prisen er helt fair, og som flere er inde på, er det nok ikke det, der er afgørende. Men jeg tror at prisen gør, at dem som så møder op til en aftale er SERIØSE omkring det, og interesseret i at få noget ud af det, og dem som “bare lige skal se” er sorteret fra. 

Igen det er min egen lille subjektive undersøgelse og analyse :D 
Følgende bruger(e) sagde tak: blebarn, Tommy, Lucashansen12, bliverbaby, BabyBoo

1 uge 3 dage siden #15 af Gumle
Tror det er meget almindeligt her inde at de fleste her inde ikke har nogen pli eller fornuftig tilgang til dette emne. I hvert fald hvis man ser på de antal breve kvinder får....
Jeg forstår udmærket godt at meget meget få kvinder har lyst til at skifte mænd. Problemet er at tilgangen og det usexet i at blive næsten overfaldet af mænd her på siden  overskygger bare alt og der er meget få kvinder på siden og den slags personer skræmmer de fleste væk. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bettemus, Louise prinsessen

• Ikke tilladt: at oprette nyt emne.
  • Ikke tilladt: at svare.
  • Ikke tilladt: at redigere din besked.
Moderatorer: Babylai

Velkommen

Hej og hjertelig velkommen til Ageplay.dk. Sitet er for alle der leger med rollespil med alderen som parameter eller har lyst til bleer - uanset om du er en sød eller uartig skolepige, en vanskelig teenager eller et lille barn der stadig bruger ble.

Uden profil

Selv om du endnu ikke er parat til at oprette en profil så er der masser af ting du kan se på her. Og der kommer mere til.

• Information - indgangen til vores artikler. Information om sitet og beretninger fra nogle af dets brugere.
  • Munch - kom og mød ligesindede
  • Chat - kom på chatten og lær os at kende
  • Historier - Lige fra de søde uskyldige til de slemme og hardcore fantasier

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål så kom på chatten - vi bider ikke :)

Med profil

Hvis du logger på har du, udover ovenstående, adgang til profiler, billeder, specialgrupper (hvis du er over 18) samt forum.

Det er gratis at oprette en profil, vi beder kun om 2 ting:

• En fungerende e-mail adresse
    Så vi kan komme i kontakt med dig og så kan få nulstillet dig password hvis du glemmer det.
  • At du er ærlig om din alder
    Så vi kan indrette kommunikationen med hensyn til din alder og tage de nødvendige forholdsregler

På Admingruppens vegne

"Babylai" - Nikolaj