× Her kan du tilbyde betalte services af forskellig art. Eller diskutere dine erfaringer med dominatrix og lignende. Opret en ny tråd hvis den du vil fortælle om ikke findes.

Bemærk at kun brugere over 18 år må deltage i dette forum.

Forum'et kan læses af gæster, men du skal være logget ind på sitet for at skrive. Du kan være anonym i denne kategori.

Som en forsøgsordning er det muligt at poste anonymt i dette forum.

Plejemor søger pleje" børn " i voksen alder til pasning.

1 måned 6 dage siden #1 af Plejemor
Hej,
Jeg har accepteret jeres feitsh til ble og baby/ børne opdragelse mm. 
Lige fra kravlegården til sutte flaske og trygge rammer. 
Til børne alderen op til 12 år.

Jeg har selv en søn på 27 år idag. 
Som bor for sig selv. 
Udover det er jeg plejemor for en handicappet plejesøn som også har voksen ble og skal skiftes på " puslebordet " i en alder af 40.erne.

Jeg er vant til at have med både søde og uartige børn at gøre. 
Jeg har kravlegård og legetøj her. 
Og en masse gode tegnefilm hygge og meget andet.
Alt foregår diskret inden for 4 vægge. 
Og et døgn koster første gang med overnatning : 3000,00 kr
2 x og fremover koster : 1500- 2000 kr for 2 døgn. ( ikke under tages imod )

Her indgår børne plejemor pasningen , :
Baby : baby mad, bryst amme, sutte flaske, blee skiftning, puddervår, baby underbukser, aktivitet leg mm. 
I forsættelsen af sesancen går man fra baby op i 5 års alderen... 
Hvor det så foregår lidt ud i min baghave og indendørs. her er trampolin med sikkerheds net. Hunden man kan lege med.  ( Kaste bolde- pinde ) og alt i alt at man også for børne opdragelse med i . Både som den strenge plejemor til den blide omsorgsfulde plejemor. 
Her handler det også om at man får skiftet bleen under hele sesancen. Der er strand badning om sommeren når varmen er der. 
Så husk badebukser . Hvis dette ønskes. ¨Du kommer også i bad med kærlighed. 
Og du er med til at føle at du bliver taget godt om i børne højden ( så ned på knæ ) og derfra kan man både sidde og tegne på papir og male, høre børne musik og i det hele taget også føle sig som barn igen. 

Sesancen handler om at hvis man har en for kærlighed for bleer, baby/ børnetøj ( som man selv tager med )

Udover det kan man komme i skamme krogen, få smæk hvis man er uartig eller i det hele taget også hvis man er uartig får den blide børne opdragelse til en god alder snak. 

Så er der lige middags luren, potten i senere alder , udover bleen samt. Godnat historie og putte sove..... Morgen vækning med ble skift og meget andet... Her handler det om at man føler sig trygt og vil komme igen og oígen. 
Jeg har mange års erfaring og har arbejdet med svært udviklinghæmmede voksen mennesker som netop også havde disse gøremål. Jeg har arbejdet i hele mit liv med børn og været både ridelærer på rideskoler samt vuggestue medhjælper og børnehave & bygge legepladser ass. 

jeg er ikke flov over dette. jeg er kun stolt over at man kan leve denne fuldt ud , ud og erkende at man virkeligt har behov for at udfolde sig. 

Så kontak mig gerne på SMS eller mail

Mvh. Plejemor ved nordvest sjælland 
Emnet er blevet låst.
  • Ikke tilladt: at oprette nyt emne.
  • Ikke tilladt: at svare.
  • Ikke tilladt: at redigere din besked.
Moderatorer: Babylai

Velkommen

Hej og hjertelig velkommen til Ageplay.dk. Sitet er for alle der leger med rollespil med alderen som parameter eller har lyst til bleer - uanset om du er en sød eller uartig skolepige, en vanskelig teenager eller et lille barn der stadig bruger ble.

Uden profil

Selv om du endnu ikke er parat til at oprette en profil så er der masser af ting du kan se på her. Og der kommer mere til.

• Information - indgangen til vores artikler. Information om sitet og beretninger fra nogle af dets brugere.
  • Munch - kom og mød ligesindede
  • Chat - kom på chatten og lær os at kende
  • Historier - Lige fra de søde uskyldige til de slemme og hardcore fantasier

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål så kom på chatten - vi bider ikke :)

Med profil

Hvis du logger på har du, udover ovenstående, adgang til profiler, billeder, specialgrupper (hvis du er over 18) samt forum.

Det er gratis at oprette en profil, vi beder kun om 2 ting:

• En fungerende e-mail adresse
    Så vi kan komme i kontakt med dig og så kan få nulstillet dig password hvis du glemmer det.
  • At du er ærlig om din alder
    Så vi kan indrette kommunikationen med hensyn til din alder og tage de nødvendige forholdsregler

På Admingruppens vegne

"Babylai" - Nikolaj