Online brugere

1 år 7 måneder siden #1 af Michael24
Online brugere blev oprettet af Michael24
Er jeg den eneste som har lagt mærke til at vi har fået en håndfuld nye brugere på sitet, som aldrig logger af? Jeg har ikke set om det gælder andre end de 1 - 3 første sider på brugerlisten, men i hvert fald så har vi efterhånden mange som aldrig logger af..

Det skal jeg jo ikke blande mig i om folk gør eller ej, det undrer mig bare og jeg tænker om der kan være en fejl i systemet? For altså, nogle har stået som online uafbrudt i over 3 uger nu, hver eneste dag og også midt om natten?

Hvis det ikke er en fejl og I bare er meget online, må jeg så spørge hvad I laver herinde? :) I er ikke på chatten kan jeg sige.. :cheer:
Følgende bruger(e) sagde tak: niho07
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #2 af Dina
Besvaret af Dina på emne Online brugere
Jeg har faktisk også undret mig og tænkt " hold da k*ft der er mange online, det kan da ikke passe"
Følgende bruger(e) sagde tak: Michael24, crinklz
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #3 af Fluffi
Besvaret af Fluffi på emne Online brugere
Aner ikke om jeg er on eller offline. Det hænder at jeg ikke får slukket min computer, og så kan det da godt være jeg er online, selvom jeg forlængst har fået ble på, og er puttet med Plys ;)

Fluffi er voksen baby fra Århus. Bedste venner med Peter Plys, men har også mange andre søde bamser. Læs mere om mig på min hjemmeside fluffi.diaper.dk
Følgende bruger(e) sagde tak: Diaperboy, Michael24, Mosle
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #4 af blebarn
Besvaret af blebarn på emne Online brugere
Der har altid som jeg husker det været en masse online, der ligner robotter altså uden navne men når antallet står der er det højt. Dem der er online med navne ligner vores profiler. Hvis man er på sin tlf kan det jo godt være man er konstant online af den grund?

Blebarns testsignatur
Følgende bruger(e) sagde tak: dear, Michael24
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #5 af crinklz
Besvaret af crinklz på emne Online brugere
Har også lagt mærke til at der er mange "online" for tiden, men tror bare at det er en fejl på hjemmesiden, hvor den ikke registrere at man logger af :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Michael24
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #6 af Michael24
Besvaret af Michael24 på emne Online brugere
Jeg har oprettet en test profil og kan konfirmere at det er tilfældet ja.Den logget ikke folk af, selvom man for længst har lukket og slukket. Underligt. Indtil videre kan jeg de det er min. 6 timer vil taler om.
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #7 af Mosle
Besvaret af Mosle på emne Online brugere
jeg er nok en af dem, der er dårlig til at få logget af :blush: - jeg følger bare lidt med i hvad der sker, og nej jeg er ikke på chatten, det er meget længe siden jeg var der, og dengang skete der ikke rigtig noget jeg syntes var spændende, - jeg er mere til private skriverier, med de venner jeg har fået herinde :)
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #8 af Tommy
Besvaret af Tommy på emne Online brugere
Jeg troede egentlig man automatisk blev sparket af, når man ikke havde været aktiv, i et stykke tid. Det plejer jeg da at blive.
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #9 af Michael24
Jeg kan nu sige at det i hvert fald er minimum 3 dage hvor sitet ikke registrere at man er offline. Min test-bruger står stadig som online..

Er der slet ingen admins som synes det er et problem?
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #10 af Bobben90
Besvaret af Bobben90 på emne Online brugere
Jeg bliver nød til at spørge, hvorfor er det et problem? :) . Det kan da umuligt genere nogle?
Skriver du til folk, svare de vil når de kommer på igen. Syntes ikke man skal gøre det værde end det er :) . Men kan da godt give jer rart i det virker lidt underligt :) .
Følgende bruger(e) sagde tak: Mosle
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #11 af Fluffi

Michael24 skrev: Jeg kan nu sige at det i hvert fald er minimum 3 dage hvor sitet ikke registrere at man er offline. Min test-bruger står stadig som online..

Er der slet ingen admins som synes det er et problem?

Det hører vist under det man kalder “first world problems”.

Fluffi er voksen baby fra Århus. Bedste venner med Peter Plys, men har også mange andre søde bamser. Læs mere om mig på min hjemmeside fluffi.diaper.dk
Følgende bruger(e) sagde tak: Tommy
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #12 af Michael24
Til Fluffi : Ja måske, men i så fald så er alt der overhoved bliver skrevet om på dette site "first world problems / issues". Altså, det er da et underligt svar at sige: "Jamen der er børn i Afrika som sulter".. Så kunne man jo blive ved. Det kunne man i og for sig skrive til alle tråde herinde. Det er da en underlig måde at stille tingene op på?

Dernæst vil jeg så mene at jo, det er et problem fordi:

Nr. 1 fordi sitet er broke.
Nr. 2, det giver et skævt og ikke retvisende billede af hvem og hvor mange som er på.
Nr. 3; Man kan ende med at skrive beskeder til nogen som man tror er online og så sidde i den tro at de ser det. F.eks, hvis nu man skriver med nogen og er midt i en samtale. Så er det jo rart at vide hvis de pludselig ikke er online mere.
Nr. 4; Der kan være nogle profiler som bliver oprettet, men aldrig logget ind på igen, hvor en eneste chance for at vide om profilerne rent faktisk er aktive, er ved at se om folk er online ind imellem. Det er nu umuligt at få et praj om nogle man har skrevet med ikke svare, om det er fordi de ikke på sitet mere, eller om de bare ikke gider skrive sammen mere.
Nr. 5; hvis man nu gerne vil skrive til en og de står som online,. Så er det jo meget naturligt at man tjekker om de svarer med jævne mellemrum i tiden efter, hvis man nu gerne vil have en samtale op og køre. Det gør man jo selvfølgelig ikke hvis man kan se personen ikke er online til at begynde med. Men nu kan man jo ikke længere stole på om det passer folk er online.

Men ja Fluffi er måske inde på noget.. Der er hungersnød i Somalia, børneslaver i Uganda og krigsflygtninge i Syrien. Så det er jo nok helt forkert at stille spørgsmålet til at begynde med.
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #13 af Tommy
Besvaret af Tommy på emne Online brugere
Jeg er nu ret enig med Fluffi. Det her problem forstyrre ikke min nattesøvn. Jeg tror faktisk godt jeg kan leve med det, uden at pådrage mig skade på sjæl og legeme.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mosle
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden - 1 år 7 måneder siden #14 af blebarn
Fluffi og Hotstream, det er jo bare en måde at sige at problemet ikke vil blive løst. Samme argumentation eller mangel på argumentation kan bruges overvor alt man ikke evner, har tid til, eller ønsker at løse. Alt indenfor abdl kan man med sindsro kalde first world problems hvis man synes det er smart. I de det hele taget har folk i first world det med i høj grad at have first world problems underligt nok.

Blebarns testsignatur
Følgende bruger(e) sagde tak: ABDer, Michael24
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #15 af Fluffi
Fair nok. Der er 1 admin på sitet, som også har et liv ved siden af. Så se om i kan leve med det lidt.

Følgende bruger(e) sagde tak: Tommy, Mosle
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #16 af ABDer
Besvaret af ABDer på emne Online brugere
I sammenhæng hermed kan nævnes den forsvundne indmelddelsesdato, korrespondancen herom samt manglende handling.
Jeg savner indmelddelsesdatoen når jeg overvejer om jeg vil reagerer på et givent indlæg
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #17 af Mosle
Besvaret af Mosle på emne Online brugere
Vi skal lige huske på at siden her er GRATIS, og der sidder nogle mennesker og administrerer den i deres FRITID.;)
Om kritikpunkterne er nogle der burde rettes eller tilpasses, kan der måske være noget om, men der viol så være stor uenighed om, hvad der skulle laves om på og til hvad, - et eksempel er datoen for indmeldelse, hvor meget kan man bruge den til, - der er mange, også undertegnede, der har været med i perioder, næsten helt fra start, men indmeldelsesdatoen vil altid være den sidste dato, og det kan jo ikke bruges til meget.
Derimod ville det være en fordel for alle, at dem der ønsker at Ageplay.dk skal være et seriøst
mødested, at de beskrev sig selv på deres profil, i stedet for alle de stort set tomme profiler. - OG en ny profil der laver en seriøs beskrivelse af sig selv, er da betydelig mere spændende end en tom profil, der har travlt med, at lægge våde blebilleder op.
Det jeg egentlig ville sige er at SERIØSITETEN skal komme fra BRUGERENES MÅDE at bruge sitet på:whistle: :cheer: , - og IKKE fra de FRIVILLIGE administratorer :blush: ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Babylai, blehans, Diaperboy, Tommy, Dandaddy, crinklz, Bobben90, CT4boy, Henrik
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #18 af blebarn
Kunne vi ikkke få noget klar kommunikation fra admin, og ikke de evindelige undskyldninger med tid. Evt luk support forum hvis henvendelser ikke kan løses og så bare sige at sitet holdes kørende og det er så det. Ellers er jeg enig brugerne driver sitet og det er vi ikke for gode til.

Blebarns testsignatur
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #19 af Babylai
Besvaret af Babylai på emne Online brugere
Jeg gider egentlig ikke høre på blebarns brok. Det er mig der betaler driften (8-10.000 kr/år) og der er kun mig til at løse problemerne - der har siden august sidste år været nogle personlige problemer af flere slags der gør at jeg ikke har så meget tid til at rode med det her.

Jeg har løst det her kæmpestore problem med online brugere nu - nemlig ved at fjerne den del helt.

Der er åbenbart nogle session-problemer i de sidste par versioner af joomla som forårsager det.

Jeg har løbende set på dette - når jeg ikke har skrevet i denne tråd er det fordi jeg egentlig synes dette er et af de mindste problemer vi kan have. Der er andre ting der er vigtigere.

- Nicolai
Følgende bruger(e) sagde tak: Magle, blehans, Tommy, Mosle, crinklz, Møgungen, Bobben90, CT4boy
Emnet er blevet låst.
1 år 7 måneder siden #20 af blehans
Besvaret af blehans på emne Online brugere
Hej alle her inde husk lige af det er Babylai som driver og ejer dene side, så jeg syntes af det er lidt tav lig af oprette en tråd for de man finder en fejl på siden, det må da være nok af gøre Babylai opmærksom på den fejl man har fundet og så vente stile og roligt på af han for tid til og rette det, jeg er sikker på af Babylai bruger meget af hans fritid på denne side. så skal vi ikke i stedefor takke Babylai for han giver os et sted og mødes og være søde ved hinanden så Babylai retig finder lyst til af bruge tid på os

Var ikke mening af skrive så meget håber i forstår budskabet tråds stave og dramatik fejl

Hilsen Blehans
Elsker og have ble på og bruge den så ofte jeg kand. Savner en pige og dele mit gode liv med.
Følgende bruger(e) sagde tak: Magle, Tommy, teenboy, Mosle
Emnet er blevet låst.
  • Ikke tilladt: at oprette nyt emne.
  • Ikke tilladt: at svare.
  • Ikke tilladt: at redigere din besked.

Velkommen

Hej og hjertelig velkommen til Ageplay.dk. Sitet er for alle der leger med rollespil med alderen som parameter eller har lyst til bleer - uanset om du er en sød eller uartig skolepige, en vanskelig teenager eller et lille barn der stadig bruger ble.

Uden profil

Selv om du endnu ikke er parat til at oprette en profil så er der masser af ting du kan se på her. Og der kommer mere til.

• Information - indgangen til vores artikler. Information om sitet og beretninger fra nogle af dets brugere.
  • Munch - kom og mød ligesindede
  • Chat - kom på chatten og lær os at kende
  • Historier - Lige fra de søde uskyldige til de slemme og hardcore fantasier

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål så kom på chatten - vi bider ikke :)

Med profil

Hvis du logger på har du, udover ovenstående, adgang til profiler, billeder, specialgrupper (hvis du er over 18) samt forum.

Det er gratis at oprette en profil, vi beder kun om 2 ting:

• En fungerende e-mail adresse
    Så vi kan komme i kontakt med dig og så kan få nulstillet dig password hvis du glemmer det.
  • At du er ærlig om din alder
    Så vi kan indrette kommunikationen med hensyn til din alder og tage de nødvendige forholdsregler

På Admingruppens vegne

"Babylai" - Nikolaj