Uforglemmelig erotiske oplevelser

Kender i de uforglemmelige erotiske oplevelser man har? Heldigvis har mange af os nok ihvertfald nogle stykker, om de så har med ageplay, andre kinks at gøre eller ej.
Jeg vil gerne dele en jeg havde for et par uger siden:
For nu flere år siden, introducerede jeg min kæreste for ageplay. Hun kunne faktisk godt lide det. Ifølge hende selv er hun mommy og tænder på det især ammeden. Til tider synes hun dog at det er for mærkeligt og kan ikke rigtig have det. Der er perioder hvor jeg virkelig savner lidt mere ageplay, men jeg ved også hvor heldig jeg er, at hun vil lege med, om det så bare er en gang i mellem. Desuden virker rollespillet også aller stærkest på mig når det er hende der initierer det. Det lyder forkælet, men det føles bare bedst når man ikke skal bede om at være baby. Om vi udlever kinks eller ej har min kæreste en frisk libido, hvilket medføre et aktivt sexliv. Den anden dag havde vi en omgang, som jeg i gamle dage ellers kun havde turde drømme om. Min kæreste kom ud til mig mens jeg stod på toilettet. Hun krammede mig bagfra og vi begyndte at kysse. Hendes åndedræt var tungt. Tydeligvis liderlig. ‘‘Ved du hvad der kunne være godt til dig?’’ spurgte hun mens vi kyssede. ‘‘At være lidt lille’’. Hun gik ind i soveværelset og vendte tilbage med min ynglingsut, den klassiske hvide fra Babyyourdoll. hun puttede den i munden på mig og jeg begyndte at sutte. Når hun giver mig min sut, er det endnu mere intimt for mig end at få skiftet ble. Jeg nød synet af os i spejlet. Det var stadig hende der var mest liderlig, men hun ved også hvordan hun skal trykke på mine knapper. ‘‘Skal vi ind ved siden af’’ spurgte hun opstemt. Jeg nikkede med sutten i munden og håbede på at hun ville gøre netop det, hun gjorde som det næste; Hendes hænder tog mig om måsen, hvorefter hun løftede mig op og bar mig ind på soveværelset. jeg kiggede tilbedende på hende og suttede videre. At blive båret er noget af de frækkeste jeg ved og det vil aldrig ikke imponere mig at hun kan tage en høj fyr som mig op i armene og gå rundt med mig. ‘‘Mommy’’ hviskede jeg bag min sut, mens hun førte os ind i soveværelset. I stedet for at kaste mig på sengen som hun plejer stod hun længe med mig i armene og lavede hoppe bevægelser. At blive kaldt mommy tændte hende. Hun overdyngede mig med kys og komplimenter, mens jeg ønskede at jeg kunne filme os, men jeg tog mig snart sammen til at være i nuet. Gid jeg kunne huske alt hvad hun sagde, men ting som ‘‘min lille dreng’’, ‘‘søde lækre baby’’, ‘du er smuk’', “hvor er du lille og fin” og ‘‘jeg er så tændt’’ gav mig en euforisk følelse af bade at være lille og meget begæret. Hun satte os ned med mig på skødet. Hun prustede næsten nu og jeg blev overvældet af hvor frækt hun syntes det hele var. Der var noget brunstigt over hende den dag. Grådigt kyssede hun og slikkede mig i halsen og øret. ‘‘Mommy’’ og ‘‘baby’’ hviskede vi til hinanden. Hun tog fat i hanken på min sut. Selvom jeg kæmpede imod fik hun hevet den ud af munden på mig og lænede sig bagover, så jeg nu lå oven på hende. Hun holdt sutten i mellem vores læber, så vi kunne snave uden at jeg skulle undvære min sut. Igen var der en grådighed over hende som hun lå der og med store slikkelyde, masserede min tunge med hendes egen. Ikke længe efter måtte jeg fortælle hende hvor fedt det her var og hvor kostbar og fucking sexet hun fik mig til at føle mig. “Mommy elsker baby” svarede hun “baby elsker mommy” gengav jeg inden vi kneppede. Herfra husker jeg ikke så meget andet end at hun lånte min sut, mens jeg slikkede hende til en orgasme.

Dage som dette er sgu det hele værd.

5 Synes om